register log in
popis aktivnosti
čez teden se bo na našem forumu izvajal popis aktivnosti! trajal bo točno en teden in vsak, ki se ne bo javil v temi bo izključen iz svoje skupine, face claim in pa služba pa bosta izbrisana iz teme, zato da naredimo prostora za druge. seveda pa to ne pomeni, da se ne morete na novo prijaviti.

the closer you look, the less you see

Go down 
+2
rosalie tucker
gabriel franco
6 posters
AvtorSporočilo
gabriel franco
tourist,
tourist,
gabriel franco

PRISPEVKI : 5

the closer you look, the less you see Empty
ObjavljaNaslov sporočila: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptySob Jun 29, 2013 7:51 pm

where to begin? najpogosteje nasmejan, šarmanten zabavljač predan svojemu delu. kako se reče, uh, mojster iluzij, čarovnik, ogromno nazivov je in ja, on je vse to guys! ne glede na to, kako nedolžno zveni ta pester poklic, ga on izrablja v vse prej kot dobre namene in s tem priložnostno bogati. na kratko, je v globokem dreku in ta otok je njegov pobeg od vsega. težko bi rekli da je avanturist, kajti vse kar ga zanima je svet trikov, ugank, iluzij, vendar zna tudi on igrati kazanovo, ker kaj več od tega niti ne zmore. this handsome shady bastard is all yours to use!

Nazadnje urejal/a gabriel franco Pon Jul 01, 2013 10:44 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh Go down
rosalie tucker
love is blind,
love is blind,
rosalie tucker

PRISPEVKI : 4

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptySob Jun 29, 2013 8:41 pm

first in the line babe :3
anyway, it would be a crime not to have a connection with gabriel!
and rosalie will take a piece of him.
Nazaj na vrh Go down
juliette cloutier
it would be nice if we could live as one,
it would be nice if we could live as one,
juliette cloutier

PRISPEVKI : 12

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptySob Jun 29, 2013 8:52 pm

oh ruby, here comes my love <3
    enostavno morem met nekaj z gabrielom, since he's just perfection. can i?
Nazaj na vrh Go down
gabriel franco
tourist,
tourist,
gabriel franco

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptyNed Jun 30, 2013 5:24 am

rosalie, yes, hon', certainement <3 če si imela kaj posebnega v mislih kar povej, tu bi se znalo naplesti kup drame ker sta oba takšna skrivnostna, privlačna prasca, am i right? :3

juliette, cher, same goes for you! ideje dobrodošle, brez problema pa lahko nekaj napleteva tudi skupaj <3 she'd be a perfect target for him, mlada in naivna, takšna kot jih ima najraje hoho.
Nazaj na vrh Go down
addison butler
locals,
locals,
addison butler

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptyNed Jun 30, 2013 11:35 am

and anything for addison? :3
Nazaj na vrh Go down
sage foster
tourist,
tourist,
sage foster

PRISPEVKI : 22

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptyNed Jun 30, 2013 9:03 pm

and i really need a piece of your boy too :)
Nazaj na vrh Go down
gabriel franco
tourist,
tourist,
gabriel franco

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptyPon Jul 01, 2013 8:11 am

addison, sage, absolutely girls :3 če imata kakšne ideje, posebne želje or whatever kar na dan z njimi, sicer pa je vedno čas za en brainstorming, 'kay? <3
Nazaj na vrh Go down
rosalie tucker
love is blind,
love is blind,
rosalie tucker

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptyPon Jul 01, 2013 8:34 am

indeed you are :3 dobiš nekaj malega na zs.
Nazaj na vrh Go down
eleanore o'connor
the end of the rainbow,
the end of the rainbow,
eleanore o'connor

PRISPEVKI : 14

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptyTor Jul 02, 2013 6:55 pm

got any place left for my girl ? :3

Nazaj na vrh Go down
gabriel franco
tourist,
tourist,
gabriel franco

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptySre Jul 03, 2013 6:21 am

sure thing, she looks like a charmer :3 si že imela kaj v mislih ali se dogovoriva prek pm?
Nazaj na vrh Go down
eleanore o'connor
the end of the rainbow,
the end of the rainbow,
eleanore o'connor

PRISPEVKI : 14

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see EmptySre Jul 03, 2013 7:25 pm

i have a little idea stuck in my head and you'll get a PM asap :$

Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the closer you look, the less you see   the closer you look, the less you see Empty

Nazaj na vrh Go down

the closer you look, the less you see
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
clipperton island, :: I stay up cashing in my bad luck, :: plot pages,-
Pojdi na: